Veckan i korthet...

T I S D A G
Träffade essägruppen i skolan på förmiddagen och sen satt vi och skrev och skrev och skrev... Sen gick jag och Emilia en runda i stan innan jag skulle till jobb. Det gick jättebra :) Det var jag och en tjej till från trean på sm. Vi fick gå runt och häls apå allt folk, sedan fick vi en liten produktgenomgång. Efterdet var det dags föör mig att gå till skolan igen, hade föreläsning..
När jag kom hem körde jag direkt till pappa för han va i stugan... Åt där, satt och pratade och så =)

O N S D A G
Mötte Emilia på knutan kl 11, gick till skolan, vi satt ett tag med essän, kl 12 följde jag med henne på nåt lunchmöte. Sååå besvikna vi blev. Vi hade ju planerat att vi skulle äta kycklingfajitas men dom va slut :O Så det blev bakad potatis ist, och nachochips med guacamole. :P Vi va i skolan till kvartm i 4. Jag mötte Steffie vid halv 5 , sen gick vi upp till dansen. Jag var så sjukt trött så orkade knappt dansa. Kände mig verkligenokoncentrerad och allmän off :S

T O R S D A G
Hemma-dag :D Fast jag satt ju ändå med essän... Körde och jobbade kl 4, sen tog Robert bussen(!) in till stann, och där satt han så fint och väntade på mig när jag hade slutat :D Vi körde till Martin, kollade på film, Dragon wars tror jag den hette, sen såg dom Resident evil, men jag somnade ju (som vanligt) ;) Hans hund (Dikte) va grym haha :P Liten men tuff :D 

F R E D A G
Finslipning av essän, sen körde jag till skolan, Cecilia hade skrivit ut 6 ex av vår 20-sidor långa essä hehe. Sen hämtade jag Roberts mamma, hemma lagade vi mat osv.. Let's dance igår ju :)

Jag hejar ju på Tina, såklart, vem hejar ni på? :P


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hehe nää jag har inte gjort det =)

2008-03-15 @ 09:36:39
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0