Jag kan inte sluta skratta

Det är bara så omoget det du håller på med C. Går in på din blogg ibland och just igår ser jag detta, anledningar till att du inte bjuder vissa personer till din 22-årsfest, HALLÅ? 22-ÅRSFEST, TJUGOTVÅ ÅR. Jag tycker inte detta behöver kommenteras mer, åldern säger allt.



Imorse när  jag vaknade kom nervositeten för imorgon in. Igår kändes det skitbra men, uuh, fjärilar i magen typ.. På ett dåigt sätt. Mycket dålig känsla. Tur jag har Emilia! Tack för att du finns med mig i denna svåra tid haha :D

Jag har ont i halsen också och i öronen och jag mår illa och och och. Jag orkar inte med skolan mer.
Jag ska kolla upp böcker till nästa kurs idag. Vill inte köpa dem, kommer gå på ca 1000 kr :S Jag vet iaf att en går att låna i Klippan. Får kanske skaffa lånekort på skolan, men man får ju inte låna mer än 2 veckor där....

Nu ska jag gå och göra mig en stor mugg te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0