Godmorgon!

KL 10.50
Jag vaknade för en halvtimme sedan. Jag och Robert va hemma kvart i 3 inatt. Joanna va här och kolla andra chansen  med oss, sen blev det "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Efter det slötitta vi på nåt men jag somna typ haha, sällan... Vi körde henne hem vid halv 2  men Robert ville till hbg och kolla så det blev en liten runda. Vi va inom McD och köpte milkshake med *mums*
Nu ska jag gå ut med Theo sen tänkte jag plugga lite,  åka in till Klippan och sola, sen kommer mamma, Bosse och Sara. Jag ska tydligen permanenta Saras hår hehe.
Det är verkligen pisseväder idag, hatar det. Regningt och blåsigt, då är det inte  kul att ha en bearded collie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0