Glad Påsk!

Usch tror jag fortfarande är mätt efter igår. Vi var hemma hos mamma och Bosse och åt påskmat. Mmm... Åt så jag höll på och spricka!! När vi kom hem på kvällen bänkade vi oss framför tvn, där vi somnade... Jag vaknade kvart över 3 i natt. Fick liv i Robert så vi förflyttade  oss in till sängen. Idag kom Theo och väkt emig 07.45. DUMMA HUND!! Jag var ju tvungen att gå ut med honom. När man kommer tillbaka från en sån runda vill man inte lägga sig i sängen igen så jag satte mig och plugga. Har läst i två timmar och känner mig väldigt duktig ^^, Ska strax fortsätta igen. Nu gäller det ju bara att hålla samma takt hela dan haha.
Lisa, Peter, Martin och Denize är nere i Skåne så dom ska komma hem till mamma i eftermiddag, då ska vi också dit =)

Har glömt berätta vad som hände här i vårt hus igår natt... Robert hörde ett brak vid 23-tiden i förrgår, ngefär som när de tömmer glaskärlen men det var ju lite sent för det då :S Igår morse när jag kom ner till porten när jag och Theo skulle ut så satt där en stor kartongbi över nedre rutan på dörren, någon hade slgit in den :O Tydligen var det folk som hade bott här innan... Men lönt liskom... Nu ligger det fullt med glassplitter nere vid porten för dom har ju bara soppat upp det... Det är ju inte så jäkla smidigt när man måste gå där med sin hund flera gånger om dan.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0