Flabbattack

Så trött är jag om dagarna.
Vi hade examination av vår essä idag och när vi satt och väntade på att få börja så berättade Emilia om sitt ragg för C.. Examinatorn satt också i salen så han börja ju skratta när Emilia berättade om ragget, sen kunde vi inte hålla oss. Jag grät nästan av skratt. Haha :D

Robert hämtade mig i stan efter skolan, sen arkörde vi till biltvätten men jag satt mest i bilen och pluggade, tjaaa, så gick det med min "pluggdag" för det var nämligen allt jag åstadkom idag. Resten av dagen har jag nämligen spenderat vid tv:n.. Städade lite innan också...

Det finns ju många fler anledningar som fått mig på skrattjhumör idag. Kan inte hjälpa det, det bara kommer, länge leve skrattet! HAHAHAHAHAAA!!!

Stefie, när ska vi leka? Du får komma hit och hälsa på :P Buss 520, you know ;)

Nu ska jag sova, det behövs. Imorgon ska vi på feedback, 13.40-13.55, kännsnog lönt ju. Jag får åka i 2 timmar för att va i skolan i en kvart. Kul, verkligen. Vi ska betygssätta vår egen essä samt uppskatta hur mkt tid vi lagt ned på den, dvs. har vi verkligen lagt ner 40 h/vecka /personi 4 veckor...? Nej, skulle inte tro det. Jag gissar på 5 h/dag i 1½ vecka typ :D

Over and out.

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0