Essä

Jag har kommit en bra bit på vägen när det gäller min del av essän... Hoppas bara vi blir klara i tid. Har jobbat lite med den ikväll, ska gå upp i tid imorgon och göra klart för på eftermiddagen kommer Roberts syster hit.
Just nu tittar vi på Gordon Ramsays kitchen nightmares... Vi bara måste se hans program, sååå bra.

Var i skolan kl 10 idag... Sen gick jag och Emilia lite i stan, halv 4 gick jag till Dunkers och mötte Steffie, sen gick vi till Friskis. Tränade spinning, vi kämpade på bra, man var ju lagom svettiga sen. :P
Jag har ett mål inför sommaren och det är spagat. Jag ska klara det ;) Haha.. Får öva lite varje dag.

Nu ska jag sova eller nåt.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

okeej vad är det för ras? =)

2008-03-07 @ 08:51:00
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0