En spark i baken!!

Är vad jag behöver nu!! Gud vad tiden går fort.... Känner mig sjukt stressad i princip hela tiden, varje dag... Robert har precis åkt iväg men ajg hopaps han kommer tillbaka innan tre så han kan köra mig till tåget, annars blir det buss till jobb idag. Mår forfarande inte riktigt bra men ajg ska åka in till jobb iaf, måste försöka, är ju min enda dag denna veckan.... Pengar behövs ju ;P Ska förlänga mitt busskort också. Har betalt alla räkningar idag så det är lika bra att ta busskortet med så man blir av med alla stora utgifter. :P

Ska hoppa in i duschen nu, äta lite, trycka i mig några pills och sen iväg.

Kommentarer
Postat av: Steffi

du ska inte stressa för då blir du som mig :O roligt att se dig igår ! :)

2008-03-26 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0