Trevlig helg

Ja detr har varit en helt okey helg...
I torsdags jobbade jag 9.30- 18, samma i fedags, fast då var jag i skolan först ett tag på morgonen. Robert jobbade också hos pappa i fredags.. Det blev att jag fick åka dit igår med och hjälpa till med inventeringen. Klockan 13.00 gick jag, tog bussen till hbg sedan åkte jag till Hyllinge. Mötte Steffie när hon slutat jobba sedan gick vi till Maxi och handlade mat och godis. Tog bussen hem till mig. Först gick vi en runda med Theo i det fina vädret. Han var hur glad somhelst och hoppade rundor en masssa :P Tyvärr så var där en annan hund nära oss hela tiden så jag vågade inte ha honom lös. Sen gjorde vi mat, kyckling och klyftpotatis med bearnais..  Vi började titta på The notebook, sedan pausa vi för att se körslaget, Landskrona-kören åkte ut :( Jag som hejade på dom.... När det var slut såg vi det sista på filmen, sen fick Steffie ta bussen. Jag följde henne dit sen när jag gick hem igen så va där en alkis som gick bakom mig hela vägen hem så jag ringde mamma medans jag gick.. Haha sen skulle han upp i vår trapp, fast han bor inte här så jag fråga vem han skulle till.. Vår granne. Han gick föra mig upp i trappen sen gick jag in till mamma. Tittade genom hålet och han bara sstod där, han ryckte lite i deras dörr, kollade sig omkring, ringde på sen gick han nog..

Robert jobbade igår så han va hemma 12 inatt :P Sen somna vi direkt. Sov till 07.25, då kom Theo och väckte mig, gick ut och kissade med honom bara. Sen sov jag vidare till halv 11 ca. Vi åt mega-söndag-frukost och tittade på reprisen av Talang. Haha säger jag bara :D Det var kul.
Vi har varit och handlat på Oj i Åstorp idag, sen gjorde vi mat snabbt som tusan, Robert körde till jobb tio i 4. Hoppas han inte ska jobba så länge idag...
Jag håller på att kamma Theo men man blir så trött i ryggen och benen av att sitta på golvet så jag var tvungen att ta en paus men jag måste nog fortsätta nu för han börjar äta upp pälsen från golvet xD

Kommentarer
Postat av: Steffi

obehagligt med fyllot ;S synd att lanskrona åkte ut också för de fanns ju en kör som var dåligare ( lindas (A) ) hehe men the notebook ska jag ladda hem och se sönder, så sjukt bra! puuss gumms

2008-04-06 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0