Onsdag

Godmorgon!
Nu sitter jag här i soffan i pyamas! Vaknade för ca 20 minuter sedan. Det var verkligen skönt att äntligen få sova ut en stund. Mamma var ju snäll och tog Theo med sig hem igårkväll. Annar så väcker han ju alltid mig vid 8-tiden...

Nu ska jag föst ta det lugnt här i några minuter sen ska jag äta frukost och sedan sätta mig och läsa boken tills jag tar bussen kvart över tolv.
Vi har föreläsning från 13.15 till 16.00 idag. Vet inte om jag ska gå till dansen idag, kan bara titta på för jag är så förkyld, samtidigt känner jag att jag behöver åka hem och läsa. Jag får se hur jag gör :)

Ha en bra dag!

Theo på buren

Inatt drömde jag om när Theo var sånhär liten bebis ^^, sen fick jag två valpar av mamma haha. In my dreams... ;P

Kommentarer
Postat av: Steffi

böööööööh jag saknade dig idag :/

2008-04-02 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0