Ny essä

Jag gick upp halv 9 idag, började med att gå en runda med Theo sen har jag tagit ett rejält ryck med essän. Har skrivit frågeställingar, syfte och lite problemformulering samt påbörjat teoridelen. Ska skriva ca 2 sidor varje dag nu så blir jag nog klar i tid.

Robert är tråkig för han sover fortfarande. Jag är jättehungrig. Funderar på att gå in och hoppa på honom som jag brukar.. Eller så går jag och äter nu direkt ist, annars lärhan ju sega en halvtimme och då får inte jag nån frukost på jäääätteeelääängee.

Det är jättefint väder idag så vad ska alla hitta på idag då?
Jag önskar att vår balkong hade varit inredd nu så man hade kunnat sitta där och sola och plugga idag....
Snälla rara Gud, jag vill ha beige heltäckningsmatta och ljusa rottingmöbler på balkongen inom en halvtimme, TACK!

P.S. Lite stora gröna växter tackar jag inte nej till!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

ja kanske, vad ska ni ha för den? :)

2008-04-14 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0