Jag har sån jävla tur :D

Igår skrev jag till en i min klass och frågade om hon skulle på föreläsningen idag och då sa hon att den hade blivit flyttad till fredag. Tur jag skrev till henne för jag hade kollat skolmailen igårmorse men inte sen... Så stod där att dagens föreläsning är fllyttade till fredag och inlämingen av esää 1 är framflyttad 4 dagar. Extrem lycka eftersom jag ska jobba idag och på torsdag. Det var även skönt att slippa åka till skolan idag, är så jobbigt att åka fram och tillbaka till stan flera gånger :P

Igår fick jag veta att jag och Helena ska jobba ensamma men det gör inget. Vi får synka våa scheman hlt enkelt :) Men det blir nog kanske att jag ska sitta själv nu på torsdag, minns inte riktigt... Men men det löser sig. Är ju bara tre timmar vi blir ensamma då. Igår gick det inte så bra på jobb, jag kände mig seg i starten eftersom jag inte har sålt på nästan tre veckor, har varit sjuk osv... Men sista timmen hade jag två sälj så nu är jag igång! Idag ska jag sätta mitt mål på fem. Har ju någon återkomst.

Jag är ju nog smart. Min väckarklocka ringde kl 7 (mobilen) och jagbara "ööh va?!" stängde av... Vaknade 8.22 "SHIT vi har tvättid kl 7" Haha.. Men där är ledigt hela dan så jag sätte upp mig på nästa pass med. Måste snart gå ner där. Den bra maskinen gick inte igång först så jag fick ringa på hos den gamla tanten där så ringde hon en gubbe som fixa ström till den. :P Har varit duktig och skrivit en halv sida på essän nu också :D Man får gjort mycket på morgonen ^^,


moï

Bild från nyår 05/06 i Strängnäs, någon som vet var jag lagt CDn + alla de framkallade bilderna från den veckan?? ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0