Home alone

Nu har min älskling åkt iväg och jag är ensam hemma med Theo. Robert skulle med en kompis till hennes jobb... Kanske blir nåt där, vi får hoppas på det =)
Mamma kanske kommer hit ikväll för att hålla mig sällskap. Isf ska vi göra pannkakor och jag ska be henne hjälpa mig att städa här lite. Theo fäller så hemskt mkt nu ;/ Det känns som halva Theo ligger på golvet nu. Kommer ju va ensam inatt för Robert ska sova i stan men jag ska nog överleva. Första natten ensam i lägenheten :S På med säkerhetskedjan och upp med Theo i sängen! Så får det bli :] Ska väl läsa i boken halva natten eller nåt. 

Jag fotade lite förra veckan när jag var ute med Theo.. Snö.. Idag är det sol och varmt. Känns ju normalt. Lägger upp bilderna snart :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg du har :D

2008-04-01 @ 17:02:06
URL: http://sessah.blogg.se
Postat av: Sandra

heh men jag gillade den:D

tack så jätte mkt :D

2008-04-01 @ 19:24:00
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0