Dålig uppdatering

Jepp, har uppdaterat lite dåligt här nu... Jag tränade i onsdags, dans.. Det var väääldigt jobbigt men det är ju inte så konstigt när man inte har tränat på flera veckor.

I torsdags var jag i skolan kl 10, vi skulle ha föreläsning kvart över men läraren dök inte upp och ingen visste var han var heller... Så när det hade gått en halvtimme gick typ alla, jag åkte hem till Angela. Det är nog ca 1 ½ år sedan vi sågs sist :O Katastrof!! Vi hade så mycket att prata. Vi vill försöka samla ihop klassen igen, kanske lite mer organiserat denna gången haha. Det hade väl vatt skoj med en Pauli-reunion ;) Vi drack iaf en massa kaffe och pratade. Sen skulle hon mata ödlorna, jag höll i den ena och det gick väl bra. Det värsta var nog syrsorna, känsla av att inte vad dom ska göra härnäst... ;P
Robert hämtade mig vid 4-tiden sen körde vi till Örkelljunga, lååångt ut i skogen och bytte däck hos en som visade sig vara mammas nästkusin, världen är liten.

Igår var jag i skolan igen, seminarium, när jag kom hem städade vi så nu ör lägenheten ren och fin igen :) Vi åkte till Hyllinge och handlade, jag ville ha den nya ramlösan men hittade den inte där. Sen gjorde chili con carne i rekordfart för Robert skulle iväg och jobba. Ja just det, vi var tvugna att köra hem volvon till mamma och Bosse för där satt ett spik i däcket så nu har vi mammas bil. Sån jävla otur, vi har redan lagat en punka denna veckan :P

Idag tänkte jag komma igång med min essä, den ska ju vara klar den 22 och jag ska jobba måndag, tisdag och torsdag nästa vecka.. Då blir det inte så mycket gjort.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du vill vinna en jättefin scarf kan du vara med och tävla här:

http://femtondejuli.blogg.se/1207946652_tvla_om_en_jtte_fin_s.html

2008-04-12 @ 09:59:38
URL: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0