Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.

I måndags började jag på Universitetet. Vi blev väl informerade om att vi inte får säga att vi går i skolan utan "vi går på Lunds universitet" Haha xD

I tisdags blev jag osäker på mig själv... Vet inte riktigt om detta är vad jag vill. Detta som har varit nummer ett hur länge som helst känne rjag mig nu osäker på. Men jag ska iaf ge det denna terminen. Annars vet jag inte vad jag ska göra :S
Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.

Jag har hunnit med att träffa Robert varje dag efter skolan också, t.o.m. igår men då kom han till mig seeent på kvällen ^^  Fast nu har han brummat iväg ner till sin syster i Malmö.. Nu och nu, nästan 3 timmar sedan.. :P Nu saknar Madde sin äskliing :(

Jag har ett behov av att leka med min tåffs snart för sen åker hon till Asien i hela 3 månader ;O Hur ska jag klara mig då?!

 Nu ska vi äta!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0