Seeeg

Har varit på klubben idag.. Theo har kommit in i könsmognadsfasen nu tydligen, det märks hehe... Speciellt idag.. Dessutom var där en löptik på kursen..
Om två veckor ska hundarna simma i bassängen på djursjukhuset, ska bli spännande att se hur han reagerar på det :D

Vad har mer hänt idag då? Jo, vid 13-tiden var jag och Robert på Väla, köpte kläder till bebisen sen körde jag hem Robert, hämtade Olof.. Vi gick en runda i stan, fiakde på Ebbas.. Caffe latte och morotskaka, min favorit ^^, Sedan körde vi till Väla. Blev en snabb runda där för jag var ju tvungen att komma hem i tid så jag hann till kursen. Olof skulle ha skor och jacka men det projektet blev mindre lyckat. JAG LOVAR ATT JAG SKA HJÄLPA DIG EN ANNAN DAG OLOF :P

Nu sitter jag här och degar. Känne rmig genomfrusen efter att ha ståt ute i duggregn i nästan två timmar....... Men snart kommer ju min älskling så han kan värma mig ^^, ♥

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0