PusselipusseliPUSSEL

Vi är helt besatta jag och Robert. Det hela börjad emed att vi inte hade nåt att göra så vi kom på att "Vi lägger pussel". Vi hittade ett 500-bitars som jag hade men kom snabbt fram till att där fattades bitar... Jag hade ju det när vi bodde i Påarp och då åt monsterhunden Rex upp några bitar... Så igår beslöt vi oss för att ge oss ut på PUSSELJAKT! Körde först till spargrisen i Örkelljunga för mmam var bombis på att dom hade, men nej... Då körde vi till Toys'r'us på väla :D Dom hade mååånga att välja mellan. Kan ni fatta att det finns pussel med 13200 bitar?? Eller ännu värre, 18000 bitar?!?!?!! :O Det är ju helt sinnes!!!
Vi hittade ett fint 1500-bitars. Nästa problem dök upp här hemma när vi väl skulle börja lägga det... Vad ska vi lägga det på? Var uppe på vinden och letade upp en sån jätteatlas ajg fick av farmor och farfar när jag var liten men den var givetvis förliten... Sedan försökte vi komma på nåt annat... Men nu lägger vi det på en vaxduk.. Hehe.. Fast jag har beställt sån duk nu. Speciell till pussel :P Detta kommer bli nice! :D

Haha, nåt jag inte haft på länge är "störningsmoment i vardagen", en fin liten kategori jag skapade i somras.. Därför kommer jag att ägna nästa inlägg åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0