LOL xD

http://bp3.blogger.com/_rsoUZJDcjkw/RwTLBe6A95I/AAAAAAAAC9U/ITiAuM9(li)cX8/s16(li)0-h/humhum.jpg

Haha :D

Do YOU have a dirrrrrty mind? ;)

Denna dagen och gårdagen ahr varit ett helvete hehe.... Den enda ljuspunkten var väl att Robert kom hit igår. Annars har dessa dagarna varit bajs. Har varit i skolan från 9-18...
Får väl skriva om nåt roligare än skolan. Dom vill ju att vi ska öva på att skriva. Skriva allt möjligt. Så mycket som möjligt. Och inte med talspråk, vilket jag gör lite nu :P Men jag orkar inte bry mig.
Vi hade faktiskt en rolig och gicande föreläsning om att skriva idag.
Det fanns faktiskt en tid då jag tyckte det var roligt att skriva. Lite noveller och sån skit. Kom faktiskt med en i nån tidning till nån bokklubb jag var med i när det begav sig. Haha. Usch nej. Fy vad hemskt det var :D Fast jag är verkligen sugen på att  läsa nån bra bok. Läser ju Harry Potter på engelska nu.. Sen ska jag läsa den sista boken. Natasha, jag måste ha den av dig innan du försvinner till Asien!! Sedan står J.R. Tokien's Bilbo på tur, därefter ska jag, enligt pappa, läsa sagan om ringen-böckerna..... Som jag lånat av honom alldeles för länge. Haha :D

Jag har snart sett hela säsong 3 av DH, bara två avsnitt kvar, sen är det säsong 4 som gäller. Har redan första avsnittet :P Yeah, jag äger. Har kommit ifrån OC och tror inte jag kommer orka se klart det på ett tag. Har ju Heroes att se också :D
På fredag är det fest som gäller, jag är verkligen på G. Hoppas bara att jag inte får för mycket träningsvärk efter imorgon....

Nästa vecka ska jag och Steffie äntligen börja träna på Friskis. Jag behöver nån att gå med, nån som drar dit med. Med dansen är det ju inga problem för där har man ju liksom sina "fasta tider", men när det gäller pass är det lätt att man skjuter på det....
Jag ska minsann bli träningsnarkoman igen. Det är liksom jag :D haha. Nej, inte så illa som för ett år sedan, jag lovar ;)

Nu ska jag nog se ett avsnitt av DH!
Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe ja men på vintern är det ju nästan värre än på sommaren då e det så jävla vitt överallt så man måste ha solglasögon för att kunna se något =) HAHA .. love it. Ja vi ska passa nelly 26-28 när mamma och dem inte är hemma. Och hennes hundkurs slutar nästa vecka så antar att där är ledigt där emellan ! Heh aw mamma &pappa träffa nelles syster igår, dom va skit lika:) hehe men den va mycket smalare än vår lilla klump=) hehe

2007-10-11 @ 07:11:51
URL: http://caroline2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0