Thank God It's Friday!

ÄNTLIGEN! Jag lever numera för helgen. Undrar varför? Hihii

Idag skiner solen och man vill bara att sommaren ska komma så att det blir varmt också. Vad är det egentligen för mening med sol när det ändå inte är varmt? :P

Börjar inte skolan förrän kl 13 idag, så segt att vänta. Vill bara att lektionen ska sluta så jag kan åka hem till Rikard. Vi ska ju ut och gå med hundarna idag. Ikväll skulle han kanske spela innebandy i Teckomatorp och jag ska då med och heja!! Han tyckte jag skulle va med, don't think so! Man vill ju inte bli ihjälslagen av en bandy-klubba??
Imorgon får jag gå upp tidigt -suck- men det är det enda om jag ska få sova med Rikard inatt. Han ska till Saxtorp och köra cross med sin bror imorgon... På kvällen blir det utgång som jag skrev igår.. Den stora "slant-singlar-dagen" idag. Hur smarta är vi? Vi vet inte äns hur vi ska komma hem från hbg. Det är lite enklare att ordna skjuts till och från Eketräsk :P
Nu ska jag äta frulle!
Bye bye!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0