Helgen + lite till

Helgen starta på torsdagen för mig :) För då kommer min älskade hem från DK! Fast i torsdags fick vi inte träffats. Jag skulle köra med mormor och morfars bill till Ängelholm på fredagsmorgonen. Fick låna en helt ny saab 93. Najs najs. Jag vill ha egen bil xD
I skolan hade vi prov, i Fe B. Vad å att vi har prov i det ämnet varje vecka, ifs är det bättre med prov, spec. på fredagarna eftersom man oftast slutar tidigare då :) Körde hem till Rikard sen.
Vi firade en månad i fredags. Ville hitta på nåt så vi åkte in till Hbg, turade :D Vi åt Öresundsbiff på Hamlet <3

I lördags gick vi upp i tid (jag vaknade faktiskt inte förrän halv 8). Körde hem till Mårten sen bar det iväg till Saxtorp! Riakrd och Mårten skulle köra cross. Jag och Mårtens tjej Maria var med som hajklack, typ ;) Tappade bort Rikard ganska snabbt haha. Sååå många orange crossar :S Aja..
På kvällen såg vi en jättehemsk skräckis, minns inte vad den hette men den var riktigt bra. Så om ni gillar skräckisar så kan jag ta reda på vad den heter. Den ligger på soffbordet ute i vardagsrummet. Tyvärr orkar jag inte hämta den nu ;)

I söndags åkte Rikard hem lite tidigare, han hade lånat sin mammas bil utan lov för hans startade inte... Sen körde jag hem till honom.
HÖR OCH HÄPNA jag var med ute hos korna! Jag matade tjurarna :O Sen var jag och Rikard på Bokholmen och matade korna där också. Sååå cooolt ;D YEAH!

Vi va roch handlade också, sen lagade vi mat för en vecka åt Rikard (eller 4 dagar är det ju). Det blev chili con carne och ris, kassler med potatissallad, revben (rester dock), kokade potatis och lite sånt smått och gott. Vi är köksmästarna :P

Nu måste jag nog svara Joanna på msn för den har lyst ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0