Back on track

Tänkte börja skriva här igen, bli lite aktiv :)

Men är för tillfället alldeles för trött för att skriva nåt seriöst. Så då lär det bara bli flum. Därför väljer jag att göra detta kort genom att beskriva helgen som varit!

I torsdags kväll kom Rikard hit, som jag saknat honom...
I fredags var vi och spelade biljard med Malin och Tobbe. Det blev oavgjort eftersom ingen fick ner åttan på tredje rundan haha... Tröttnade till sist. Efter biljarden var Mädds och MaUliin hungriga så det bar iväg till Stattena och McD.
På lördagen blev det bio, Hannibal rising. Jag älskar skräckisar/rysare/thriller. Vi mötte Malin, Tobbe och Therese på bion. Haha vi förföljer dom ;)

Idagens har det inte hänt mycket. Sega som vi är sov vi till 11 typ. Körde iväg till Väla för jag skulle kolla mobil men har konstaterat att jag är kräsen x) Köpte två linnen på h&m bara.
Körde till Maxi och handlade mat sen.
När vi kom hem lagade vi mat till Rikard för hela veckan. Skoj hade vi också :D Och jag gjorde köttfärssås till honom. Köttfärssåsen med stort K!
Jag säger då det, ibland måste man släppa lös alla sina hämningar haha. Det har vi gjort idag. Flamsat runt som småungar och bara varit allmänt barnsliga hela dagen. Nu behöver vi nog inte va barnsliga på en vecka xD

Ska sova nu.
Over and out!
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0