2 år med körkort :D

Idag för två år sedan  var jag ett nervvrak :P Uppkörning kl 1. Vilket minne jag har :D Men den där sketna prövotiden tills på lördag...
Idag kommer min älskling hem, typ vid 6.7 ikväll. Ska hem till honom. Imorgon har vi prov i fe B, igen... En vecka sedan sist. Palla??

Jag och Malin ska baka imorgon. Typ kladdkaka eller nåt sånt ;) Va ovanligt. En gång gjorde vi faktiskt bananmuffins. Riiiktigt gott, men mäktigt! Men vad gör det, jag och Malin kan äta hur mkt som helst för vi är krängarna nummer ETT!

Ska plugga lite till provet imorgon.. Sen göra matten. Kul morgon. Börjar 12.30 idag.. Har matte i 3 timmar. Nice life. Hoppas min Joanna kommer. Utan henne överlever jag inte torsdagseftermiddagarna!

Btw, jag vaknade kl 5 idag. Malin messa! Haha, ungjävel ;P Bara för att hon börjar jobb så tidigt behöver hon inte låta ilskan gå ut över mig xD ;) Hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0