♥ Way Out West - Festival 10-11 augusti

Då var det bestämt! Jag och Natasha drar till Way Go West-festivalen i Göteborg den 10-11 augusti. Är det fler som vill hänga med?
Först var det ju tänkt att vi skulle se The Ark på Sofiero men detta är ju bara såååå mycket bättre! The Hives, Mika, The Ark, Kanye West.... m.fl...!! Ska bli så kul :D

Idag har jag slappat och jobbat. Skulle träna imorse men där var stängt :(  Jag som var pigg och allt. Jag var utanför träningshallen kl 9.30 imorse xD Så är det när man har hund, man blir automatiskt morgonpigg :P Simhallen har stängt hela veckan för storstädning. Jippii... Tänkte springa imorgon. Om jag pallar. Ska ju till stan imorgon vid 1-tiden. Har bestämt med Anna 13.30, kanske Joseph också :D Om han får för Anna, men det är klart han får ;)
Jag ska ringa och väcka Anna imorgon så jag kan fråga henne. Ska ge igen för att hon nästan väckte mig i förrgår. Dom ringde ju från jobb först och väckte mig. 5 minuter senare ringde Anna haha :P

Orkar inte skriva mer och jag har inga nya bilder heller  :( Får fota lite imorgon ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0