♥ Väla

Var på Väla med Anna och Joseph igår. Vi hade himlans kuligt :P Och minen... OMG du är såååå knäckt och det kändes riktigt bra för mig. Trodde faktiskt inte att du var så feg men det var du tydligen.

Jag cyklade ifrån regnet när jag kom hem med bussen. Cyklade nog hem på typ 3 minuter :S Bara hem och byta om sen körde jag till Maja och vi gjorde smörgåstårta.. Jag stanande där till typ 00.45, var tvungen att säga grattis kl 00.00 ;) 
Idag vill man ju bara stänga in sig med OC typ ;) Vilket jag faktiskt gjort hela förmiddagen så nu äar ja gklar med säsong 1!

Jaja... Vad ska alla göra på midsommar då??

midsommar

Kommentarer
Postat av: Marie

Väla.. Du bor i Helsingborg va? :)

2007-06-22 @ 14:22:18
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0