♥ Updates

H E L G E N
I torsdags bestämde mamma att vi skulle köra upp till Strängnäs över helgen för att överraska familjen Nilsson-Gabrielsson. Så i lördags eftermiddag ringde vi på deras dörr och gissa om dom blev förvånade!!
Där bjöds det på god mat och det blev en massa prat! Sen var jag och Mattias lite uttråkade men vi kom fram till att man kan ha roligt med serpentiner också xD
Jag pimpa hans örhänge sen gjorde vi fina slingor i Lisas hår, folieslingor.
Kan inte fatta att vi snart har kännt varandra i 20 år! Hela livet! Det äger lite ;)



På vägen dit stannade vi på McD och åt McFlurry -Cornetto :D
Och jag digga den skylten lite bara!

Theo försökte krama Tova ;)

Lite andra fina bilder, Strängnäs domkyrka i solnedgången, mitt ute i Ingenstans på vägen hem, Brahehus (polkagrisar) och utsikt från Tabergs topp!



TORSDAG den 31/5-2007 B A L E N
Jag sminkade och gjorde uppsättning på Natasha i torsdags, såhär blev resultatet:





Lite N Y A bilder på Theo!

Kärleksparet, Theo ♥ Tova.
Kärleksparet

Han är svår att fota ibland :S
Theo

Sötnöt, 2 sek senare attackerar han mig och kameran.
Theo

Han älskar att bli buren, hur ska det bli när han är fullvuxen och väger 25 kg??
Theo

Haha, mamma satte honom på buren, han fann sig till rätta där och la sig ner!
Theo på buren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0