♥ Thinking

Think about your reputation... Smart drag. Jag väntar. Alla tankar som bara spinner runt, runt och runt. Round and round and round.... ∞ Jag fastnar inte i det förflutna, jag går vidare. Men jag ignorerar inte. Låter det ta sin tid. Och den tiden har gått nu. Ser bar framåt just nu och de känns bra. Ser fram emot hösten, ny skola, nya vänner. Ska bli riktigt härligt. Bara få börja med nåt nytt. Det jag har belat göra sedan 2 år tillbaka. Äntligen. Äntligen har jag nått mitt mål. Eller nästan iaf. Har bara ett steg kvar som det känns nu. och ser ut. Det är inte meningen att allt bara ska flyta på, som det verkar göra nu. Typ, iaf.. Då är nånting fel. Men där är alltid nånting som är fel. Hur man än gör. Och om där inte är nånting som är fel så är det fel för det. Alltid någon som inte hålle rmed ens åsikter. Någonting som irriterar mig är människor utan åsikter. Om man inte har någon åsikt är det bättre att hålla käft än att hitta på nån dålig, trasslig lögn. Just like you did. Last year, and I still remember. I think about it everytime you're telling me something. Du är så jävla kass. Blää. Från och med nu den 29 juni kl 00.00 tänker jag strunta i dig. Helt. Hej då! Hoppas du får ett bra liv, intrasslat i dina lögner. Hoppas bara du kommer ur dom nån gång. Detta kan gälla för två personer egentligen.... Bajs säger jag. Och det leder in på nåt annat, nämligen att killar är bajs. I princip alla!! Bevisa mig motsatsen, om du kan!

Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Min kille är inte bajs =) Han är världens bästa. Men i agree , det finns verkligen fler rövhål än drömkillar=) Lycka till & hitta en!

2007-06-29 @ 16:02:42
URL: http://caroline2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0