♥ Okey...

Charlie dog inte i Lost. Nu vill jag veta hur det slutar ju!!! Måste vänta tills nästa vecka.. Men jag har ju som tur är anant att göra ;) Alla mina OC-avsnitt, måste handla studentpresenter, SKOLAN SLUTAR, Malin ska komma körandes hit till helgen, kanske ;D Nästa vecka ska jag träffa Joseph nån dag också, och Joanna... Nu när vi inte ska gå i skolan tillsammans mer måste umgås mycket! Jag måste få min dagliga dos av dig ;D Annars går jag under. Har ju alltid msn. Men ja, alltså vi snackar ju typ halva dygnet :P Först i skolan så lärarna nästa får ryck på oss och sen direkt he på msn :P
Btw så klippte jag henne i måndags :) Blev jättefint om jag får säga det själv ;)

OC
Nä palla detta mer ;) Nu vill jag se på OC.
Ha det nice ;)

Theo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0