♥ No stalker

Min stalker har hållt sig borta fårn mig nu i några dagar och jag börjar känna av mitt gamla andrum igen. TACK! Det är skönt :D

Theo gör minsann framsteg varje dag nu. Nu får man hel natts sömn. Han somnar efter en sista (förebyggande) kisserunda vid halv 12 på kvällen sedan sover han till ca kl 8 (om inte mamma väcker honom). Om hon vaknar på natten så bara måste hon väcka hundarna och ta ut. Jaja.. Hennes problem det :P
Man kan kasta pinne med Theo, vilket man inte kan med Tova för hon springer bara iväg och gömmer den. Igår nafsa hon mig i handen när jag skulle ta den ifrån henne. Dumma hund. Theo är snäll mot mig men mot mamma har han kommit in i nån sorts trotsålder. Som häromnatten t.ex. Jag vaknade av att mamma stod och kallade på Theo, han hade varit ute och kissat. Till slut kom hon in och väckte mig för han kom inte när hon kallade. Jag behövde bara visa mig i dörren och säga "Kom min lille hund" så blev han överlycklig och bara rusade till mig. Mamma blev stött. Hehe...

Idag har jag borstat Tova. Hon var en tova. Är fortfarande inte riktigt klar. Har gått över henne med den grova utredningskammen... Sen ska hon badas, torka och kammas och borstas igenom ordentligt. Theo får också börja vänja sig vid borsten. En gång om dagen. Och nu har han börjat tappa valppälsen. Längtar tills han får låååång päls :D

Haha måste berätta en sak som hände förra veckan. Bosse satt i vardagsrummet och kollade på tv till ca 23.30. då tog han in katten fårn altanen sedan stängde han och låste och gick och la sig. Han trodde Theo låg och sov här inne. På natten vaknade mamma. Hon tyckte det var konstigt att inte Theo vaknade så hon började leta efter honom. Hon hittade inte honom nånstans. Då trodde hon att han kanske blivit instängd i vardagsrummet eftersom vi alltid stänger vikdörren in dit på natten. Men där var han inte. Hon tittade ut genom fönstret och såg att han låg och sov på altanen :O Bosse hade stängt honom ute! Mitt i natten. Den lille stackaren, han tyckte nog det var skönt. Var ju då när det var så varmt. Annars hade nog skällt ;)

Blev mycket hund idag ;) Nu ska jag sova. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0