♥ Jogging

Nu var det några dagar sedan sist men jag ska skriva ner helgen i korthet...
I lördags blev det utgång med Maja och Jaga. Vi var först på Hamnpaviljongen och sedan blev det Tivoli ;D Hade kul och dansade hela natten.. Sen var vi hemma vid 5. Sov till kl 12 sedan var det frukost och så kom nån kompis till Majas familj med kaka så åt vi den efter frukosten. Riiiktig fettar dag. Vid 3 kom mamma och hämtade mig för ajg skulle laga middag här hemma eftersom vi skulle ha spaghetti och köttfärssås. Min specialitet ^^
På kvällen var det fillmkväll med Joanna. Vi laddade upp med chips, dippa och popcorn men efter en stund kom vi på att vi vill eha pizza så det blev en Hawai också. Vi såg Pirates of the Carribean, sen slökolla vi på tv och ja, jag somnade innan Joanna. Som vanligt! :P
Igår slöade jag heeela dagen. Orkade verkligen inte göra någonting :S

Det kommer mer uppdateringar senare för nu hinner jag inte skriva mer. Ska hinna duscha och äta innan kvart i två för då ska jag ha telefontid.. .Sen börjar jag jobba kl 15.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0