♥ Fixed

Idag har jag fixat med min högskoleansökan, tog bort mitt förstahandsval, alltså civilekonom, så nu står det Health Management där ist. Var tvungen att ringa VHS också och kolla så jag gjort rätt, men där var inga problem. Så, skönt :)

I förrgår (tror jag det var) så bakade jag en tårta, med Joanna som publik ;) Den blev riktigt god ^^ Började även valpkurs då men det var utan hund första gången. Ska bli riktigt skoj att komma igång ordentligt. Jag måste ju säga att han redan kan ganska mycket :P

Min tårta

Idag hade Theo en väldigt rolig sovstil, ej sällan förekommande hos vår andra hund :P Han hade dessutom möblerat om i hallen. Han har missuppfattat hela grejen med sin korg, den han fick när han va "liten". Han bär bara rundor på den :P  Och nu flyttar han runt på Tovas stora korg också. Hehe.. :P

Snygg sovstil

Igår hittade vi en leksak i vattenskålen :D
Tiger

Nu ska jag nanna. Jag och Joanna har varit i hbg ikväll. Är svintrött. Hörs imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0