♥ Blää :P

Orkar knappt skriva för jag är så trött.
Idag ahr det hänt en massa saker :D Jag vaknade 06.30, snoozade till kl 7... Gick upp då och gjorde vid mig och käkade frulle. Sedan cykla jag till busen, åkte till stan. Mötte Joseph på knutan kl 9. Sen blablabla... Vi gick i stan till kl 15, då hämtade Maja upp mig. Vi åkte till Landskrona, hon klippte sig. var inom butiken och sa hej till mina kära styvsystrar, sedan åkte vi till Väla. var där tills dom stängde. Jag åt en halv bakelse och en halv bakad potatis. Maja åt resten (alltså vi delade såklart ;) )...
Sen när ajg kom hem hade mamma jätteont i ryggen så hon kan inte gå så fick jag ta ut hundarna i regnet..

Nu sitter jag här och snackar med en miljon människor på msn och det bara blinkar nu så jag borde sluta skriva här och vara social ist :D

Imorgon börjar valpkursen "på riktigt". Med hund imorgon :D Ska bli skoj :D Men vi har ju redan tränat alla momenten sedan jag fick hem Theo. Så detta ska gå bra. Mitt lilla hjärta ^^

Puss & godnatt mina sötisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0