♥ Äntligen sommarlov!!!!

Igår hade vi skolavslutning. Jag ska säga att det var längesedan man var på en sån avslutning... Idas sommarvisa osv.
Bf stod för underhållningen. Det kändes som man var på en skolavslutning för småttingar alltså. Typ som när man var 10 år x)
Efter tillställningeni aulan bjöds det på tårta i cafeterian. Godast var ju jordgubbarna uppe på ^^ Det blev betygsutdelning, inte nöjd :S Sedan fick vi gå och ta kopior, för 1 kr/st!! :O
Sen gick jag till banken och fixade sen körde jag och Joanna till Söndraby för att hälsa på Hanna. Myyycket tjejsnack blev det där, jag klippte Hanna också. Hon bjöd på lite mat med :)
Vi åkte därifrån lite innan 4 kanske, köpte frimärken sen hem. Åt middag, övade lite på piano-läxan sen iväg på lektion. Eftersom vi hade bestämt att vi skulle till stranden idag ville jag ha en ny bikini (den nyaste gick i sönder ju :( ) så jag och mamma åkte till Väla. Skulle bara ha en bikini men det blev även ett par capri-byxor, ett linne och en strandklänning :P



I fredags tog ju Natasha studenten :D Var hos henne på kvällen sen körde jag henne till stan där vi mötte Marijana. Vi lämnade Natsha på hamnpaviljongen sen va vi kvar där ett tag. Men eftersom både jag och Marijana körde hade vi lite tråkigt :P Körde upp till McD på Stattena och köpte glass sen stack vi hem.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Kul att du hittade till min blogg och dessutom skrev en rad! Visst är det härligt med valpar! Väldigt jobbigt också, men det är det värt. Jasså, är du också en sån där som är insnöad på någon hundsport eller är du en "vanlig" hundägare?
hadet gött du och vovve

2007-06-13 @ 22:27:09
URL: http://malinkarlsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0