Utgång m.m.

I måndags blev det utgång. var på Tempel med Robert, Johan och Markus. Blev en hyffsat lugn utekväll men det är bra ibland det också ;)
Sov nog bort halva tisdagen. Det blev ju mycket gjort där hehe.. Vi sov till 11 typ och sen sov vi lite till. Sen körde Robert mig hem och sen somna han här medans jag skar jättefina brödskivor ;P Vi såg en film, The Holiday. Den var söt, bra, romantisk :D Hihi. Gillade den filmen riktigt mycket. Såå, även om mer än halva dagen gick åt till att sova så var det en superduperbra dag. 

Idag åkte jag med Joanna till Helsingborg, hon skulle på möte så medans hon var där gick jag hem till "lillbrorsan" >Olof<. Har inte träffats på typ 4 månader eller nåt. Det är ju en katastroflång tid!!! Gick med honom på banken och en massa skit medans vi väntade på Joanna. Efter ca 2 timmar var vi så hungriga så vi pallade inte gå runt i stan längre utan satte oss vid Maria kyrkan och väntade på att Joanna skulle ringa... Och precis när jag tog upp mobilen för att kolla så jag inte hade missat henne ringde hon :P
Vi mötte Nerogi på knutan sedan gick vi upp till McD och fettade i oss hamburgare xD

Ooh, btw så kollade jag och Olof tv-spel idag och där fanns ett Turtles-spel ^^ Som jag älskade Turtles när jag var liten. Min bokhylla var tapetserad med Turtles-klistermärkena som man fick i tuggummi-paketen. Olof hade Turtleslåten på sin mobil (som jag inte kom ihåg först) så nu har jag den också :D

Turtles

Imorse när jag skulle gå ut med hundarna rymde Tova. Jag hann bara öppna dörren så sprang hon iväg. Först sprang hon ner till mormor och morfar. Jag tänkte att hon stananr väl där eftersom mamma var där men nej.. För då kom sopbilen som hon är livrädd för. Morfar hade bara sett henne springa utanför på gatan och mamma hon sprang ut efter henne på cykelvägen men hon var borta. Jag var tvungen att gå med Theo för det var kris med honom. Mamma gick hem igen för att ta cykeln men då ringde våra grannar och sa att dom såg henne på Mölletofta. Alltså hon hade sprungit ca 600 meter hemifrån och nu var hon påväg ut på motorvägen. Snacka om slump att dom körde förbi där just då. De hade sett henne på cykelvägen, de kände igen henne direkt och stannade för att försöka fånga henne men då högg hon bara efter Anders och sprang iväg igen. Linda ringde hem till oss så jag och mamma tog bilen och körde upp där. Då hade dom lyckats få tag i henne. Hon var då på påfarten, påväg upp på motorvägen. Fan va rädda vi var. Hade inte Anders och Linda kört där just då hade vi kanske inte fått det telefonsamtalet.
Vi är iaf glada över att ha vår Tova hemma igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0