Tre små ord:

Jag älskar dig.  (v.

Blev ingen festival i lördags. Jag och Robert kom fram till att det var för sent. Klockan var 23.30 och han var i Helsingborg. Isf var jag först tvungen att köra ner till honom sen skulle vi förflytta oss ner till stan med.. Nej, det blev en mysig hemmakväll här ist :) Vi började se en film, Magnolia, men ingen av oss förstod den egentligen så vi stängde av och somnade ist.

Igår hade vi sovmorgon sen blev det en tur till familia och sedan Väla. Det inhandlades inte så mycket men men... Jag köpte underkläder och en Body Butter (Peach). Den doftar ljuvligt ;) Robert köpte en parfym, Emporio Armani City Glam. Så nu kan vi matcha haha :P Jag älskar dom parfymerna!

Jag började jobba på dhl idag, det trodde nog ingen om mig haha :P
Snart ska jag till valpkursen men först ska jag dricka lite kaffe.

GODNATT

∞♥

Kommentarer
Postat av: r0bz0r

Jag älskar dig Madde.. <3

2007-07-31 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0