Helsingborgsfestivalen

Nu är den äntligen igång! :D  Var nere en runda med Jenny, Linda och Dennis igår för att kolla läget lite. Vi var där nog lite tidigt för det kändes segt ett tag. Medans vi väntade på att Mando Diao skulle spela kollade vi rundor lite sen satt vi på Wallmans rättså länge.
Halv 12 var vi på Sundstorget och tjugo i kom Robert. Jag blev så glad över att träffa honom igen, äntligen! ^^ Blev inte så länge men bättre än inte alls.
Det var jättekul att se dom live. När jag stod där kom jag att tänka på Natasha så jag messade henne och det visade sig att hon hade stått bara några meter framför oss hela tiden haha :D Henne har man ju inte fått träffa på flera veckor för hon stack ju till USA ;P

Idag blir det förhoppningsvis festivalen igen. Om det är fint väder. Blir nog lite vinmys med Joanna först, måste ju fira nu ;) Sedan tar vi väl bussen ner och sen ska Joseph kanske komma till stan också. Vi ska åka karusell och allt och sen ska vi till Tempel. :)

Och det som bör firas ikväll är att jag ska börja jobba på måndag. Var på intervju på Effekt Personal imorse. Så på måndag börjar jag på DHL här i Klippan. Hihi, ska jobba med Joanna :P

Fan va trött jag är...    Jag kom hem 02.15 inatt... Sen gick jag upp 07.00 imorse för att va på intervjun 09.00... Palla???? Hehe.. .Så jag har sovit nu nån timme ;)

Ha det najs, kanske ses ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0