♥ Tiden går...

Jag har inte uppdaterat här så mkt den senaste veckan. En dag när jag har tid (typ imorgon bitti) ska jag skriva ner vad jag gjort alla dagarna denna veckan ^^

Idag var jag på Väla  med min lilla Lindus-findus. Vi kolalde runt lite. Kan ju alla butikerna utantill vid dethär laget. Hehe. Hittade en present iaf ^^ Köpte en mörk jeanskjol till mig själv också :D Sen fikade vi. Blev blåbärspaj. Jag sa hallonpaj men när jag började äta märkte jag att det var blåbär. Hon hörde väl mig inte eftersom jag var så hes då, ville inte gå och säga ifrån med min hesa röst heller. Men blåbärspaj var gott ^^

Ikväll kom Maauuliiin på besök :D Min hönan Agda, den bästaste Malinen i världen ;D Vi har bara snackat en massa skit. Det blev en tur i den gröne också, upp till Mölletofta. Jag kände mig trygg genom hela resan. Haha. Vad som bör tilläggas är väl också att Malin hittade hit, helt själv! Hon är duktig min lilla höna.

Mer orkar jag inte skriva nu.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0