♥ Tempel

Var någon dag sedan jag skrev. Har hänt en del på dessa dagarna ^^ Även om jag inte jobbar denna sommaren så lyckas jag hela tiden ha något att göra, vilket är bra. För vem pallar att bara sitta hemma och glo?

I måndags skulle jag och Joanna göra Klippan osäkert men våra planer föll när en av de få butiker vi skulle besöka hade semesterstängt :( Så vi bestämde oss snabbt för att åka till Väla i stället, sedan blev det också ett besök på familia!
Efter lite snack fram och tillbaka ang hur vi skulle kunna ta oss hem om vi skulle gå ut på kvällen bestämde vi oss för att ha en utekväll. Men först skulle jag på valpkurs, denna gången skulle det vara i "skogen", alltså i Krika. Valpkursen slutade kl 21 så jag hämtade Joanna på vägen hem. Sen gjorde jag vid mig snabbt, vi drack lite vin.. Sen körde mamma oss till tåget, vi var i stan vid halv 12. Vi startade med ett par cider på snaps. Testade den ny Strawberry.. Lite för söt. Sen gick vi till Tempel och där var riktigt trevligt :D

Igår väckte mamma halv 10, vi skulle till Väla för att träffa en gammal barndomsvän till mamma, och hennes dotter. Lite roligt var det faktiskt. Vi var hemma vid 18-tiden tror jag. Jag hade iaf såååå ont i fötterna :O Hehe..

Ska antagligen träffa Maja ett tag idag, hon åker ju till Kroatien imorgon.. 
Nu ska jag fortsätta kolla på OC :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: jo de gäller verkligen. Vi får endå alltid troka av tassarna innan Nellan går in för hon är ju blandning mellan hund-ko-mullvad. Eftersom hon alltid gräver hehe. Annars brukar hon ligga fint i sitt "hus"=)

2007-07-04 @ 14:55:52
URL: http://caroline2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0