♥ Grattis på 20-årsdagen Joanna!!

Igårkväll var Joanna här. Det var ett himlans velande innan vi bestämde oss för att kolla på film. Först åt vi räkmackor och laxmackor, sen åt vi rabarberpaj till efterrätt. Mumsigt :9
Vi såg filmen Underbara Älskade. Typ mitt i filmen pausa vi för att äta pajen (vi orkade inte den innan. Joanna fick sin present igår också :D
Idag är det en långtråkig dag. Har inget att göra. Det var sol innan, alltså mkt sol så jag tog fram bikinin och då gick solen imoln..

Mamma och Joanna skyller det dåliga vädret på mig ;) Min bikini gick ju isönder då när det var så varmt så jag köpte en ny för att vi skulle till stranden nästa dag.. Men det blev inte stranden för vädret var piss.. Och så har det varit sedan dess. Jag och bikinis är ingen bra kombination :(

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ta det lugnt - jag fixar vädret när jag kommer till Helsingborg nu i helgen!
Grattis Joanna på 20-års dagen, själv fyller man 20 idag! :D

2007-07-03 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0