♥ 070707

Är nog mångas rubrik idag! Min låtsaspappa fyller år idag, så GRATTIS!

Ikväll är jag lite slö faktiskt. Somnade vid 2-tiden inatt tror jag, vaknade halv 8, utan väckarklocka :D Sen var det valpkurs kl 10-12.. När jag kom hem duschade jag och gjorde vid mig lite sen gjorde jag Bosses tårta.. Pappa ringde för han körde förbi här. Han undrade om jag ville komma upp till stugan en stund så jag körde dit där. Han hade köpt grillad kyckling och Hemköps potatissallad, kan man tacka nej till det? Tror inte det va ;) Stannade till halv 9.. När jag körde hem började det ösregna. Såg inte nånting så fick köra i typ 60 km/h på motorvägen >.< Jippii...

Är mätt så jag håller på att spricka nu.. När jag kom hem åt vi ju tårta också haha. Ojojoj.. Men god var den :D

Nu ska jag göra annat.
Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0