Får se nu...

Vilken dag är det nu egentligen? Jag är ju heeelt fel i dagarna. Det stämmer inte nånstans.
Idag är det iaf onsdag, antar jag ^^ men jag tänkte ta de missade dagarna i ordning...

L Ö R D A G
Lördagen var till en början en seg dag. Skulle träffa Malin och Joanna men Malin hade tvättid på eftermiddagen så fick vänta på henne. Vid fem-tiden fick jag äntligen sms från henne, då var hon färdigtvättad x)
Malin hade ingen bil så jag fick först hämta henne i Åstorp sedan hämtade vi Joanna i Klippan. Det blev en tur in på Kvantum..
Hem till mig och så bakade jag och Malin kladdkaka, som vi är bäst på. Joanna nöjde sig med att titta på :P Vi krängde och kollade lite på Simpsons.
Sen såg vi en film som jag och Malin inte fattade mycket av, The Constant Gardener. Vi har iaf en förklaring till att vi inte fattade, vi är blonda.. Aja... xD
Robert kom hit vid 23-tiden?? Hmm.. Minns inte riktigt vad klockan var. Han stod iaf utanför i en halv evighet och pratade i tele.. Eftersom hans bil pajjat på vägen hit :O

S Ö N D A G
Vaknade som vanligt vid 8-tiden, gick en snabb kisse-runda med vovvarna sen  kröp jag ner i sängen igen och sov till efter 10 nån gång.. Guuud va trötta vi var. Bläää.. Mamma, Bosse och Sara körde iväg med husvagnen till Ullared så jag och Robert lämnades ensamma med Tova och Theo.
Vi körde till Väla och handla en sak(?) till hans bil på Micro sen körde vi till Maxi i Hyllinge och köpte Taco-grejer :D Sen hem och lagade maaauud. Det var riktigt gott ^^ Jag hade dessutom namnsdag i söndags så vi åt bakelser. Gottisch :9
Efter maten blev det bio. Vi såg Harry Potter and the Order of the Phoenix. Kan väl inte säga att det var den bästa av filmerna men alla är ju bra, på sitt sätt :)
Hem igen och ut med hundarna... Sen fick Theo värsta damprycket när vi satt i vardagsrummet och tittade på tv så jag fick släcka i hela huset och då somnade jag såklart i soffan i Roberts knä. Yiiihaa! Jag hatar att somna så för då pallar man knappt gå och lägga sig sen.... Alltså hatar inte att somna i Roberts knä ;) Men sådär på soffan.. :P
Jag fick gå en runda till med Theo efter att vi gått och lagt oss *suck*

M Å N D A G
Vi är mästarna på att sega ^^ Det är allt jag har att säga.
Mamma och Bosse kom hem framåt kvällen. Trodde vi skulle iväg och se film men 23.00 får Robert samtal om att han ska jobba på tisdag... Kul...!

I D A G
Vaknar av Roberts väckningssignal 07.00... Snoozar tills nästan 8... Går upp, går med hunden, säger hejdå till Robert :'( <3 går hem igen och läser.. Haha :P
Denna dagen är seg. Den suger. Har inte haft såhär tråkigt på länge. Hatar detta vädret. Men vet ju en som är glad iaf.... ;P

Dom visar Ace Ventura på kanal 6 nu... Orkar nog inte se den. Tror jag ska kolla på OC ist, yes, så blir det!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Han Robert måste vara en väldigt lycklig person eftersom han fått vara med dig så mycket nu..

2007-07-24 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0