Egentligen

men så är det inte ;)

Nej.. Alltså egentligen borde jag skriva vääääärsta inlägget här nu eftersom jag inte har uppdaterat på ett tag. Både för min egen skull och för dom som nu, av någon konstig anledning som jag inte förstår, skulle vara intresserade av att läsa min blogg. För min egen skull beror det på att om jag inte skriver ner vad jag gör varje dag så glömmer jag det inom 2 dagar. Jag vet vad jag gör och vad jag har gjort men när, det är en helt annan historia.

Senast jag skrev var en timme in på fredagen den trettonde som jag då satt och "oroade" mig för. Men det visade sig att jag inte hade nångon anledning till det för den dagen visade sig bli alldeles, alldeles underbar ^^ Det är väl så jag kan beskriva den. Gjorde inte mkt men ändå. Hihi. Jag lagade middag den dagen också jaaa.. Spagetti och köttfärsås, min specialitet.
Hmm jaa... Robert var här, vi gjorde inte mycket, igår var vi på Landskrona karnevalen. Gick runt och kollade, var först hos pappa ett tag sedan mötte vi familjen Pribak nere i stan, var lite på Wallmans innan vi såg  Melody Club, som var riktigt bra.
Jag har haft en superhelg! :)

För en stund sedan kom jag hem från Klippan, yrade rundor lite med Joanna och Hanna där. Vi åt kebab och hade tjejsnack. Yeeaah, det kan man inte få för mycket av. Haha!! Viktiga saker är det också ;)

Borde ha nån bild att lägga in här.. Men det orkar jag inte, tror inte jag har nån nu heller så ni får klara er utan men sen nån dag kommer en fotobomb att slå ner i min blogg. ^^

Nu ska jag göra nåt vettigt, som att kolla på ♥OC♥ t.ex. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0