Tisdag - gör mig glad!

Tisdag.. Dagen jag hatar. Har alltid gjort och kommer alltid göra men, igår var den bra. Särskilt kvällen.
Robert åkte till jobb härifrån på morgonen men jag hade saker att göra sen så tiden gick, såg allsången med mamma. Sen kom älsklingen in på msn väldigt tidigt och berättade att han hade sovmorgon idag :D Wiiiee. Så jag fick besök vid halv 12 igår kvall :P Fett ös. Eller inte..
Jag har blivit så tråkig känner jag. Somnar direkt om kvällarna nu. Jag somnade direkt när vi lagt oss och vaknade sist imorse. Men vi kom ändå upp i tid och har hunnit med en hel del idag. Vi var i klippan och handlade lite.. Cream cheese och kattsand x) När vi kom hem bakade jag chokladfudge-brownies. Robert sov. Hehe.. Han körde till jobb 15.00 så han hann inte smaka mina brownies, dom är fortfarande inte klara... Först ska dom svalna (men det har dom nog gjort nu) sedan ska man ha på glacyr. Ska kränga dom ikväll. :D

Nu vill mamma att jag ska köra till kllippan, igen, och hämta ut ett paket på kvantum.. Usch, tvinga mig in i den varma bilen... ;/

Måste fortsätta ringa ikväll... Boka demo-boka demo-boka demo-boka demo... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0