Nu igen

Jag är bäst. Lätt. Nu har det gått sådär alldeles för många dagar sedan jag skrev och jag minns inte vad jag gjort. Jag vet vad jag gjorde igår... Men det är också allt. Jag och Robert var på Malmö festivalen. Här hemma var det varmt och soligt så vi tänkte att så är det väl i malmö också. Men nej.. Tur man är sån som inte kan bestämma tröja så jag hade ju med mig två tröjor. Bytte i bilen :P Vi parkerade i p-huset Anna xD Jag var helt lost, som vanligt. Sen gick vi runt och kollade lite. Åt kina-mat. Precis när vi hade köpt maten kom det en sån skur så vi fick stå under ett tak. Vi åt sen var det bara till att vänta. När regnet avtog gick vi en runda till, köpte remmar, åkte virvelvinden.. Efter det var vi ganska mätta på ett regningt Malmö och åkte hem. Jag sov typ halva vägen hem. Hehe... :P Trött som vanligt.. Idag gick vi upp lite i tid. Körde hem till Susanne i Munka-Ljungby och hämtade lite Tupperware papper. Sen hem, slappade lite, badade Theo... Tog det lite lugnt sen stack Robert till stan. Jag har varit en runda i Klippan, posten och sånt tråk. Sen har det stått stilla här. Jag som skulle dammsuga. Pallar inte. Nu är det för sent anser jag. Jag har iaf städat badrummet. Får dammsuga imorgon innan jag kör till Landskrona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0