Lördag 4 augusti 2007

HÄNDELSERIK DAG :D

Jag var tvungen att gå upp tidigt! Valpkurs i Åstorp kl 10.00. Theo var inte riktigt sig själv. Jag tror att det berodde på värmen. Han gnydde och var lite hängig. Han ville inte äns ta godiset eller köttbullarna :O Mamma, Bosse och Tova kom och hälsade på också :D
Valparna skulle springa igenom två olika agility-hinder men Theo vågade inte så vi fick stanna kvar efter kursen och efter mycket jobb gick han till slut igenom, 3 gånger ^^

Sen var det snabbt hem och duscha för jag skulle till Väla med Linda. Gick runt där, jag köpte godis.. Haha, det var allt :P

På kvällen kom Robert hit, och det hördes för han kom med sin ljudliga bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0