Längesedan nu

Jag har inte kunnat skriva nån blogg nu på några dagar eftersom min dator har varit paj. Blixten slog ner här i lördags eftermiddag... Boooring.. Hehe. Låter som jag har ett händelserikt liv va? Blir helt uttråkad när datorn pajar. Men nu är det ju såhär att jag är ensam hemma och kan inte åka iväg några längre stunder eftersom jag har min lilla valp som behöver gå ut var fjärde timme. Plus att jag itne vill lämna honom ensam hemma för då får jag dåligt samvete för att han sitter här själv. Vem vet, han kanske börjar sakna mig och blir jätteledsen.
Nu funkar min dator igen tack vare Robert. :D
Jag fick köpa ett nytt nätagregat (?). Robert köpte, jag betala. Hmm.. Borde det itne vara tvärtom?? Aja, what ever :D När han hade fått igång datorn uppstod ett nytt problem, skärmen va paj. Mammas och Bosses skärm också.. Så vi fick gräva fram en gammal stor sak i förrådet. Så nu har jag fete skärmen här :S Bättre än ingenting iaf. Hehe...

Nu ska vi snart köra till Klippan. Jag måste handla lite mat sen ska vi till djuraffären och klippa Theos klor.

Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0