Fyfan asså :O

Första natten jag sov själv nu på länge. Ensam hemma+SJÄLV! Det blev ingen lyckad natt kan jag ju tala om. Jag var hos Malin igår kväll. Vi satt och snackade, krängde godis och lyssnade på musik. Sen berättar Malin värsta historien om en tjej. Alltså jag brukar inte va den som blir skrämd, har svårt att sova osv.. Men denna gången blev jag nervös! Haha. Kanske beror på att min granne hade inbrott för nån månad sedan..Men men iaf.. Här kommer historien!

Det var en tjej som bodde själv i en lägenhet. Plötsligt märkte hon att det försvann mat ifrån kylen. Det hade pågått i ca 3 veckor men hon hade inte tänkt på det så, det var liksom en brödskiva då och då och kanske lite pålägg.. Men då efter 3 veckor märkte hon det riktigt så hon ringde polisen och berättade för dom att nån åt av hennes mat. Dom sa att hon skulle lämna lägenheten direkt och så åkte dom dit. Då hittade dom en man under hennes säng. Han hade rymt från en anstalt där i närheten och behövde nånstans att gömma sig så han hade gömt sig hos henne!

AAAAAHH fan va äckligt!! Gissa om jag kollade igenom hela huset innnan jag gick och la mig igår! Tänk ändå, nu när det är så varmt sover man med öppet fönster. Tänk om nån bryter sig in :S Eehm aja... SNÄLLA Robert sov här, säger jag!!!

Kommentarer
Postat av: r0bz0r

Ingen ska komma och gömma sig hos dig Madde.. Jag kommer så fort jag bara kan och stannar där ;) <3

2007-08-11 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0