Flitig idag

Idag har jag varit väldigt flitig på bloggen. Skrivit några inlägg. Är svintrött alltså men ändå orkar jag skriva.Detta är sinnes. Ska nog sova nu. Robert sover redan xD Det tog typ 5 minuter för honom att somna.
Jag har beställt Tupperware-kataloger och sånt nu. Ska ju sätta igång med det nu igen i höst.. Har varit ifrån ett tag så det krväde lite koncentration för att få allt rätt nu ;) Måste packa om mina demoväskor också.. Kanske köpa några nya produkter för att uppdatera mig lite och förnya såklart.  :D

Maja var här och hälsade på ikväll. Vi åt kladdkaka och snackade en massa, skitsnack då såklart ;) Eller inte.. :P

Nej nu ska jag väcka min älskling. Haha :D

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0