Data-mongo

Jag pallar inte skriva så mycket här längre. Känns bara B att sitta vid denna cp-datan :D Har värsta fete-skärmen eftersom min är pajj... Och jag har inte orkat lämna den på rep. ännu.... Hoppas dom inte vill laga den för jag vill köpa ny 8| En större. LCD såklart. Inte som denna saken jag har nu :S

I fredags var jag i Landskrona. Hade lille Theo med mig. Lämnade bilen på PEMA kl 13.00 sen gick jag och Theo bort till butiken, satt i fikarummet där ett tag. Försökte få rent Theos tassar med torkipapper x) Det gick ganska bra. Sen gick vi med Johanna på lunch. Det blev kina-buffé *mums* :D
När klockan  var 14.45 ringde dom och sa att bilen var klar så då gick vi och hämtade den. Sen körde vi till farmor och farfar, farmor hade lite kalas. Där va min kusin med hennes hund, Nelly. Nelly blev nog lite kär i Theo men jag tror inte hon har fattat att hon är tjej haha. Dom lekte och allt gick jättebra. Båda vovvarna var nog ganska trötta sen. Theo sov resten av dagen, och dagen därpå också!

I lördags var jag och Robert i Bjuv ett tag men där fanns inte så mycket att titta på.. Mötte Louise, var ett tag sedan!
Sen har det nog inte hänt så mycket tror jag. Var i stan igår. Träffade Natasha, vi åt på Ebbas sen stack vi hem till henne. Jag klippte henne lite och så tog vi det lite lugnt bara. Robert åkte med hem här sen. Vi kollade på Hipphipp sen ville jag se Click..... Gissa vem som somnade vidd 22-tiden? Jo, JAG!! Jag såg kanske 20 minuter av filmen... Stackars Robert som måste stå ut med mig :O

Imorse vaknade jag vid 9... Theo var helt lugn så jag låg kvar i sängen ett tag. Sen när jag skulle gå ut med honom kände jag stanken i köket.... Han hade kissat på mattan............ Han måste ha gjort det på natten alltså för han var ju i mitt rum hela tiden. Så vi fick tvätta den. Nu hänger mattan på altanräcket och jag vet inte vad jag ska göra med den sen om den inte är torr.... Aja, det löser sig :D
Nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bajs! :D

Jo en sak måste jag säga, jag och Robert ska till Lisseberg på torsdag YAAAAAY!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0