Bilar, bilar, bilar....

Åkte runt i stan med Robert igår. Var faktiskt skoj, jag ska bli en bilbrud.. Tss :P

Dagen började med valpkurs kl 10. Vi var i skogen i Krika och spårade i 2 timmar. Theo däckade direkt när han kom in i bilen. Det är verkligen den bästa aktiviteten om man vill ha en trött hund :P När jag kom hem igen låg Robert och sov. Han hade ju festat kvällen innan så jag beordrade honom att sova tills jag kom tillbaka. Senn var vi en runda på familia. Åt på graffiti där. Kycklingsallad så gott :9. Hem igen. Kollade på hipp hipp, tvättade lite kläder. Efter det körde vi hem till Malin och Tobbe sedan vidare till stan för en bowlingrunda. Jag sög. Robert hade mer än dubbelt så höga poäng som jag. OMG vad dåligt det gick. Jag och Malin ska träna xD En gång i veckan, stående tid, det blir bra va?? Jag hade ju min bil i Åstorp hos Malin och Tobbe så vi snacka fram och tillbaka hur vi skulle göra. Men det blev så att Malin och Tobbe körde hem sen åkte jag med Robert. Han körde mig till Åstorp sen så jag kunde köra hem. Var hemma klockan 01.20... Sååå trött men höll mig vaken med ett OC-avsnitt och lite msn sedan däckade jag direkt när jag nuddade kudden. Fick t.o.m. sms av Robert mitt i natten men vaknade inte.. Och det var ändå bara nån minute efter att jag hade lagt mig. Snacka om att somna snabbt.
Idag vet jag itne riktigt vad som händer. Ska kanske till familia med Malin. Jag vill till Väla också kanske. Måste hitta en knälång kjol till sittningen... Ja det är svårt.

Nu är min hund ledsen i ögat... Han ligger borta i min säng och myser. Det är tydligen hans nya plats..
Det roliga är att så fort Robert inte är här är Theo jättegnällig :S Duger inte jag eller vad?
Nej, ska sluta skriv anu. Detta blev ju ett långt inlägg. Ett långt kort-inlägg  :P

.:: Frulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0